| Författare |
Meddelande |
|
McB.
Föreningsmedlem
|
 Lokala forum tas bort
Då de lokala forumen inte har uppvisat den aktivitet vi hoppades på beslutade styrelsen 2012-06-05 att forumen kommer att tas bort. Existerande trådar flyttas in i lämplig kategori i det övriga forumet.
| mån jul 30, 2012 16:01 |
|
 |
|
danne100
Föreningsmedlem ★
|
 Re: Lokala forum tas bort
Där ser man men man kanske skulle marknadsföra att det finns lokala forumdelar så kanske det skulle bli mer aktivetet på dessa sidor med.

|
| mån jul 30, 2012 17:50 |
|
 |
|
sydman
Geocachare
Blev medlem: lör okt 29, 2005 9:49 Inlägg: 3400 Ort: Krokarna av Lund eller där som slogs innan Lund
|
 Re: Sv: Lokala forum tas bort
Tycker det är tråkigt de försvinner ...skulle de att på ngt sätt ersätta med länkar till andra lokala forum ?
| mån jul 30, 2012 19:01 |
|
 |
|
McB.
Föreningsmedlem
|
sydman skrev: Tycker det är tråkigt de försvinner ...skulle de att på ngt sätt ersätta med länkar till andra lokala forum ? Självklart. Skicka gärna in de aktuella länkarna så lägger vi upp dem.
| mån jul 30, 2012 23:19 |
|
 |
|
sydman
Geocachare
Blev medlem: lör okt 29, 2005 9:49 Inlägg: 3400 Ort: Krokarna av Lund eller där som slogs innan Lund
|
McB. skrev: sydman skrev: Tycker det är tråkigt de försvinner ...skulle de att på ngt sätt ersätta med länkar till andra lokala forum ? Självklart. Skicka gärna in de aktuella länkarna så lägger vi upp dem. http://geocachingiskane.se/Forum
| mån jul 30, 2012 23:47 |
|
 |
|
linsrille
Geocachare
|
danne100 skrev: Där ser man men man kanske skulle marknadsföra att det finns lokala forumdelar så kanske det skulle bli mer aktivetet på dessa sidor med. Håller med Danne här. Syftet var väl att nya medlemmar skulle våga uttrycka sig utan att få hela landet mot sig? Jag tror inte speciellt många vet om att det finns lokala forum så det är nog ett fail från föreningens sida snarare än medlemmarnas ovilja. Nu kanske jag inte är så begåvad men en snabb titt mot menyerna här ovan ger inga ledtrådar hur man hittar dessa underforum heller eller ens att de existerar. Nu skiter ju jag i vilket men är man en av de blyga försiktiga kanske man inte kommenterar här heller...
| tis jul 31, 2012 18:56 |
|
 |
|
sydman
Geocachare
|
linsrille skrev: danne100 skrev: Där ser man men man kanske skulle marknadsföra att det finns lokala forumdelar så kanske det skulle bli mer aktivetet på dessa sidor med. Håller med Danne här. Syftet var väl att nya medlemmar skulle våga uttrycka sig utan att få hela landet mot sig? Jag tror inte speciellt många vet om att det finns lokala forum så det är nog ett fail från föreningens sida snarare än medlemmarnas ovilja. Nu kanske jag inte är så begåvad men en snabb titt mot menyerna här ovan ger inga ledtrådar hur man hittar dessa underforum heller eller ens att de existerar. Nu skiter ju jag i vilket men är man en av de blyga försiktiga kanske man inte kommenterar här heller... Men så svåra att hitta är de väl knappast ..de ligger helt öppet i forumet....
| tis jul 31, 2012 19:41 |
|
 |
|
linsrille
Geocachare
|
sydman skrev: Men så svåra att hitta är de väl knappast ..de ligger helt öppet i forumet.... Jag måste vara blind http://i.imgur.com/kSmYA.png
| tis jul 31, 2012 19:59 |
|
 |
|
berraasnobben
Geocachare
|
De flesta är ju med i FB numera och där finns det flera geocaching forum som är välbesökta Skaraborg, Jönköping, Västra Götaland, Borås, Halmstad, Göteborg m.fl. Trevlig atmosfär på dem också inga påhopp som det kan bli på vissa forum.
| tis jul 31, 2012 20:42 |
|
 |
|
McB.
Föreningsmedlem
|
Forumen togs bort efter att jag skrev inlägget, så att ni inte hittar dem är inte så konstigt. 
| tis jul 31, 2012 20:56 |
|
 |
|
linsrille
Geocachare
|
McB. skrev: Forumen togs bort efter att jag skrev inlägget, så att ni inte hittar dem är inte så konstigt.  Aah  ska avboka optikertiden då.
| tis jul 31, 2012 20:59 |
|
 |
|
Magnus H
Geocachare
|
Blekinge hade redan en gemenskap etablerad på fb, det är nog en anledning till att Blekinge-forumet på denna sajt aldrig fick riktigt snurr. McB. skrev: Skicka gärna in de aktuella länkarna så lägger vi upp dem. Blekinge geocachers (Nya medlemmar presenterar sig och sitt geocachingalias.)
|
| tis jul 31, 2012 23:48 |
|
|