| Författare |
Meddelande |
|
Ankarcrona
Geocachare
|
 Re: Ris, ros el frågor till REVIEWERN!!??
En stor bukett till Kraata-Kal som haft hand om cacherna till CC12. Tack för sammarbetet och hjälpen under våren att få allting klart och för tidsprogrameringen av alla cacher. Släppen var klockrena och alla cacher släpptes i rätt tid på eventet! 1000 -tack!!! 
| tis jun 05, 2012 9:24 |
|
 |
|
IrreVilse
Föreningsmedlem ★
|
Om jag ägde en kanon skulle jag skjuta en SALUT för er i gänget av reviewers för det arbete ni lägger ner! Strax före midnatt bockade jag i att 2 nya burkar var klara för publicering, och innan en halvtimme av det nya dygnet gått var bägge publicerade med hjälp av Gali Mistika. Och att detta sker t.o.m. under natten mellan lördag och söndag är värt all vår respekt .  Jag tackar och bugar!
|
| sön jun 17, 2012 8:02 |
|
 |
|
danne100
Föreningsmedlem ★
|
Lite ris till dom för ingen svara på Mail som är skickat för över tre veckor sedan.

|
| sön jun 17, 2012 8:57 |
|
 |
|
Rille
Geocachare
|
 En stor bukett rosor till alla er reviwers som jobbar hårt nu kan jag tänka mej. Skickade iväg en cache till dem (en mystery) och 4 minuter senare så var den publiserad. Tack Krekka
|
| lör jun 30, 2012 19:24 |
|
 |
|
linsrille
Geocachare
|
Jag skickade in en cache igårkväll för publicering. Vanligtvis får jag tre mail i det läget. Igår kom dock bara de första och efter en stund kom sen de andra två. Dessa var på engelska så jag kollade så inte mina koordinater var helt åt skogen men allt stämde. Kan detta ha att göra med att swedenreviewers.se låg nere igår? Har jag strul att förvänta mig? Ingen brådska med burken som legat ute några månader utan mest nyfiken.
| mån jul 02, 2012 7:37 |
|
 |
|
Einarsson
Geocachare
|
ROSOR till Agori Berix för trevligt bemötande och hjälp då min nya cache låg nära en disablad cache!
_________________ /Familjen Einarsson består av Herr, Fru, storebror och lillebror
|
| sön jul 15, 2012 21:40 |
|
 |
|
Einarsson
Geocachare
|
Krekka - sover du aldrig? *bugar och bockar*
_________________ /Familjen Einarsson består av Herr, Fru, storebror och lillebror
|
| sön jul 22, 2012 12:42 |
|
 |
|
The Forslunds
Föreningsmedlem
|
Toa Norik... För ett tag sedan kl14:58 Cache Report Submitted kl14:59 Listing Published on Geocaching.com Jag hann inte ens av parkeringen där jag knappade in de slutgiltiga koordinaterna när jag hade placerat cachen.
Snacka om att vara snabb =) Speciellt när man får ett sånt här meddelande strax innan: "It is peak season for cache placement. Your volunteer reviewer will strive to begin the review process within the next 7 days. Unpublished caches cannot be viewed by the general public. If you wish to view or edit your cache listing in the meantime, please login and use the URL above."
Kanon!!!
| sön jul 22, 2012 15:48 |
|
 |
|
Einarsson
Geocachare
|
The Forslunds skrev: Toa Norik... För ett tag sedan kl14:58 Cache Report Submitted kl14:59 Listing Published on Geocaching.com Jag hann inte ens av parkeringen där jag knappade in de slutgiltiga koordinaterna när jag hade placerat cachen.
Snacka om att vara snabb =) Speciellt när man får ett sånt här meddelande strax innan: "It is peak season for cache placement. Your volunteer reviewer will strive to begin the review process within the next 7 days. Unpublished caches cannot be viewed by the general public. If you wish to view or edit your cache listing in the meantime, please login and use the URL above."
Kanon!!! Samma hände här!!TJOHOOO
|
| sön jul 22, 2012 19:24 |
|
 |
|
Landstedt
Geocachare
|
Jag la ut några för ett tag sen och fick dom godkända på några minuter utan en enda fråga trots att den ena ligger i ett naturreservat. Visst är det kul när det publiceras snabbt, men mycket kan nog slinka igenom av bara farten.
|
| sön jul 22, 2012 22:01 |
|
 |
|
The Forslunds
Föreningsmedlem
|
Landstedt skrev: Jag la ut några för ett tag sen och fick dom godkända på några minuter utan en enda fråga trots att den ena ligger i ett naturreservat. Visst är det kul när det publiceras snabbt, men mycket kan nog slinka igenom av bara farten. Vad jag förstår så har du har själv suttit som reviewer, de som granskat dina cacher kanske litar på ditt omdöme.
| sön jul 22, 2012 22:16 |
|
 |
|
Einarsson
Geocachare
|
och så blir man ju bortskämd  Toa Norik hade en fråga till mig som jag har svarat på men nu blir jag ju otålig och vill ha ut dagens tredje också  *ska lugna mig jag veeeet*  Edit: och där kom den 
|
| sön jul 22, 2012 22:51 |
|
 |
|
The Forslunds
Föreningsmedlem
|
Ros till Toa Norik (även andra reviewers) som inte verkar ha tid för semester, hade ett litet önskemål om det inte var tidskrävande och det gick hur fint som helst. Tackar
| mån jul 23, 2012 14:26 |
|
 |
|
Landstedt
Geocachare
|
The Forslunds skrev: Landstedt skrev: Jag la ut några för ett tag sen och fick dom godkända på några minuter utan en enda fråga trots att den ena ligger i ett naturreservat. Visst är det kul när det publiceras snabbt, men mycket kan nog slinka igenom av bara farten. Vad jag förstår så har du har själv suttit som reviewer, de som granskat dina cacher kanske litar på ditt omdöme. jag får känslan att det är full fart för det mesta.  Iofs så är det en promille som skriver här av vad som publiceras så det är nog som du säger. Borde kg ju veta. 
|
| mån jul 23, 2012 16:47 |
|
 |
|
KORSARKOFF
Geocachare
|
Toa Norik har på riktigt starka kritiskt granskande glasögon i afton! Nästan så man börjar svettas även om man har rent mjöl i Geocachingpåsen... 
| fre aug 03, 2012 1:40 |
|
|